WSI Capital zainwestowa艂...

06 09 2016
Fundusz WSI Capital zosta艂 w艂a艣cicielem 52 proc. udzia艂贸w w sklepie internetowym bdsklep.pl. W 2015 roku firma mia艂a ponad 30 mln z艂 obrotu przy 166 tys. zam贸wie艅. Standardowy koszyk wyni贸s艂 wi臋c ok. 180 z艂. Dla por贸wnania w dyskontach to ok. 30-40 z艂.

WSI Capital zainwestowa艂 w bdsklep.pl

06 09 2016
Fundusz WSI Capital zosta艂 w艂a艣cicielem 52 proc. udzia艂贸w w sklepie internetowym bdsklep.pl. W 2015 roku firma mia艂a ponad 30 mln z艂 obrotu przy 166 tys. zam贸wie艅. Standardowy koszyk wyni贸s艂 wi臋c ok. 180 z艂. Dla por贸wnania w dyskontach to ok. 30-40 z艂.

E-commerce to rosn膮ca fala, trudno dyskutowa膰 z tak wyra藕nym trendem w gospodarce. Bdsklep.pl to inwestycja, która koreluje na ró偶nych polach z innymi podmiotami z naszego portfela - spó艂kami e-marketingowymi i IT, ale równie偶 w ramach kompetencji zakupowych z sieci膮 kantyn pracowniczych, które konsekwentnie rozwijamy, a które zamawiaj膮 znaczne ilo艣ci towarów FMCG. Wreszcie nie bez znaczenia jest do艣wiadczenie samego zespo艂u bdsklep-u jak i nasze w ramach za艂o偶ycieli WSI Capital. Rozdrobniona dystrybucja i logistyka to co艣, co znamy od podszewki - argumentuje inwestycj臋 Jerzy 艢liwa, Prezes Zarz膮du WSI Capital.

www.wsicapital.pl

Sp贸艂ka portfelowa WSI Capital...

17 11 2015
Agencja OS3 wygra艂a konkurs kreatywny zorganizowany przez Grup臋 LOTOS S.A. na organizacj臋 zimowej promocji na stacjach paliw LOTOS oraz LOTOS Optima. Podczas akcji "Pomaganie przez tankowanie" ka偶dy litr zatankowanego paliwa, to wsparcie pieni臋偶ne na spe艂nienie marze艅 ma艂ych, przysz艂ych kierowc贸w.

Sp贸艂ka portfelowa WSI Capital: OS3 odpowiada za strategi臋 kampanii Grupy LOTOS S.A.

17 11 2015
Agencja OS3 wygra艂a konkurs kreatywny zorganizowany przez Grup臋 LOTOS S.A. na organizacj臋 zimowej promocji na stacjach paliw LOTOS oraz LOTOS Optima. Podczas akcji "Pomaganie przez tankowanie" ka偶dy litr zatankowanego paliwa, to wsparcie pieni臋偶ne na spe艂nienie marze艅 ma艂ych, przysz艂ych kierowc贸w.

Pierwszy etap nowej kampanii spo艂eczno-wizerunkowo-sprzeda偶owej to realizacja spotu reklamowego z udzia艂em kierowcy rajdowego Roberta Kubicy, który zach臋ca do udzia艂u w akcji. Spot mo偶na ogl膮da膰 w 60 stacjach TV. Na wszystkich stacjach paliw LOTOS oraz LOTOS Optima zosta艂y umieszczone charakterystyczne dla akcji liczniki informuj膮ce o tym, ile na chwil臋 obecn膮 uda艂o si臋 zebra膰 pieni臋dzy.

Agencja OS3 nawi膮za艂a równie偶 wspó艂prac臋 z radiem RMF FM, które przez ca艂y okres trwania kampanii prowadzi specjalny program radiowy z udzia艂em dzieci opowiadaj膮cych o swoich marzeniach.

Fina艂 akcji 5 grudnia.

Wi臋cej informacji dost臋pnych na stronie www.os3.pl/aktualnosci/os3-odpowiada-za-strategie-oraz-kompleksowa-obsluge-kampanii-grupy-lotos-s-a/ i www.wirtualnemedia.pl/artykul/robert-kubica-zacheca-do-udzialu-w-akcji-pomaganie-przez-tankowanie-lotosu-wideo

www.os3.pl

Sp贸艂ka portfelowa WSI Capital...

02 11 2015
Podczas Gali z okazji 16. urodzin magazynu Brief, wr臋czone zosta艂y wyr贸偶nienia Ludzi Roku "Briefu" 2015. W kategorii Cz艂owiek Roku Czytelnik贸w Briefu 2015 zwyci臋偶y艂 Tomasz Pruszczy艅ski, za艂o偶yciel i prezes zarz膮du SARE S.A.

Sp贸艂ka portfelowa WSI Capital:Prezes SARE - Tomasz Pruszczy艅ski - Cz艂owiekiem Roku Czytelnik贸w Brief

02 11 2015
Podczas Gali z okazji 16. urodzin magazynu Brief, wr臋czone zosta艂y wyr贸偶nienia Ludzi Roku "Briefu" 2015. W kategorii Cz艂owiek Roku Czytelnik贸w Briefu 2015 zwyci臋偶y艂 Tomasz Pruszczy艅ski, za艂o偶yciel i prezes zarz膮du SARE S.A.

Redakcja magazynu "Brief" od kilku lat honoruje osoby, które w przeci膮gu minionych kilkunastu miesi臋cy wyró偶ni艂y si臋 swoj膮 prac膮 na polu zawodowym i gospodarczym.

lista wyró偶nionych dost臋pna na stronie 
www.brief.pl/artykul,3398,solange_olszewska_czlowiekiem_roku_briefu_2015.html

Sp贸艂ka portfelowa WSI Capital...

29 10 2015
Jak co roku, jesieni膮 SARE opublikowa艂o raport z XII Badania wykorzystania poczty elektronicznej, kt贸rego cykliczno艣膰 pozwala okre艣li膰 jak zmieniaj膮 si臋 potrzeby rynku oraz kierunek, w kt贸rym pod膮偶a e-mail marketing. Dzi臋ki niemu dowiedzieli艣my si臋 jakie znaczenie ma e-mail

Sp贸艂ka portfelowa WSI Capital: Jakie trendy panuj膮 w e-mail marketingu?

29 10 2015
Jak co roku, jesieni膮 SARE opublikowa艂o raport z XII Badania wykorzystania poczty elektronicznej, kt贸rego cykliczno艣膰 pozwala okre艣li膰 jak zmieniaj膮 si臋 potrzeby rynku oraz kierunek, w kt贸rym pod膮偶a e-mail marketing. Dzi臋ki niemu dowiedzieli艣my si臋 jakie znaczenie ma e-mail

Wyniki w wi臋kszo艣ci potwierdzi艂y tendencje panuj膮ce na rynku, ale niektóre z nich okaza艂y si臋 równie偶 zaskakuj膮ce.

Wed艂ug Badania, e-mail marketing bezsprzecznie pozostaje na stabilnej pozycji w艣ród dzia艂a艅 marketingowych. 90% pytanych odpowiedzia艂o, 偶e dzi臋ki niemu firma jest w stanie osi膮ga膰 wymierne korzy艣ci, jak utrzymanie relacji z klientem, wzrost sprzeda偶y czy zwi臋kszenie odwiedzin strony www. Ju偶 92% respondentów subskrybuje newslettery, g艂ównie zorientowane na content. Wynik ten utwierdza nas w przekonaniu, 偶e ci膮gle rozwijane narz臋dzia wspomagaj膮ce ten kana艂 komunikacji wp艂ywaj膮 na wzrost sprzeda偶y i lepsze postrzeganie firmy. Warto wi臋c w nie inwestowa膰.

Raport dost臋pny na stronie www.sare.pl/aktualnosc/507-jakie-trendy-panuja-w-e-mail-marketingu-pobierz-raport-xii-badanie-wykorzystania-poczty

www.sare.pl

Sp贸艂ka portfelowa WSI Capital...

23 10 2015
Redakcja Bloomberg Businessweek Polska uhonorowa艂a SARE tytu艂em Business Premium 2015 za najlepsze us艂ugi dla biznesu. Nagroda zosta艂a przyznana za system SARE jako narz臋dzie do prowadzenia zintegrowanej, precyzyjnej komunikacji.

Sp贸艂ka portfelowa WSI Capital: SARE z nagrod膮 Bloomberg Businessweek Polska

23 10 2015
Redakcja Bloomberg Businessweek Polska uhonorowa艂a SARE tytu艂em Business Premium 2015 za najlepsze us艂ugi dla biznesu. Nagroda zosta艂a przyznana za system SARE jako narz臋dzie do prowadzenia zintegrowanej, precyzyjnej komunikacji.

Wyró偶nienie odebra艂 dyrektor zarz膮dzaj膮cy i cz艂onek zarz膮du SARE S.A. - Dariusz Piekarski. Business Premium to nagroda przyznawana przez redakcj臋 miesi臋cznika Bloomberg Businessweek Polska. Laureatami konkursu s膮 firmy oferuj膮ce innowacyjne produkty, us艂ugi i rozwi膮zania wspieraj膮ce dzia艂alno艣膰 biznesow膮.

Wi臋cej informacji na stronie www.sare.pl/aktualnosc/506-sare-z-nagroda-bloomberg-businessweek-polska-za-najlepsze-uslugi-dla-biznesu

www.sare.pl

Sp贸艂ka portfelowa WSI Capital...

13 10 2015
12 pa藕dziernika br., podczas Gali Effie Awards 2015, OS3 za kampani臋 pt. "Kamie艅 z serca" otrzyma艂a br膮zow膮 statuetk臋 Effie Awords 2015!. Dla OS3 to ju偶 sz贸sta z rz臋du statuetka za dzia艂ania dla PKO Bank Polski.

Sp贸艂ka portfelowa WSI Capital: OS3 z kolejn膮 statuetk膮 Effie!

13 10 2015
12 pa藕dziernika br., podczas Gali Effie Awards 2015, OS3 za kampani臋 pt. "Kamie艅 z serca" otrzyma艂a br膮zow膮 statuetk臋 Effie Awords 2015!. Dla OS3 to ju偶 sz贸sta z rz臋du statuetka za dzia艂ania dla PKO Bank Polski.

W tegorocznym konkursie, jury wyró偶ni艂o ogó艂em 49 kampanii w 20 kategoriach.

Do tegorocznej XVI edycji konkursu Effie Awards agencje komunikacji marketingowej oraz reklamodawcy, zg艂osili 171 kampanii w 21 kategoriach. Prace ocenia艂o 80-osobowe jury pod opiek膮 6 przewodnicz膮cych grup jurorskich oraz przewodnictwem Sebastiana Mikosza.

Wi臋cej informacji nt. nagrodzonych w XVI edycji Effie Awards na stronie www.nowymarketing.pl/a/7217,effie-awards-2015-grand-prix-dla-wp-pl-9-zlotych-statuetek-20-srebrnych-i-19-brazowych

www.os3.pl

Sp贸艂ka portfelowa WSI Capital...

13 10 2015
Ju偶 12 pa藕dziernika o godzinie 10:00, Marcin Maj - Prezes OS3, b臋dzie opowiada艂 o nowoczesnych technologiach i ich wp艂ywie na konsumenta.

Sp贸艂ka portfelowa WSI Capital: Rusza trzecia edycja Akademii Przedsi臋biorczo艣ci!

13 10 2015
Ju偶 12 pa藕dziernika o godzinie 10:00, Marcin Maj - Prezes OS3, b臋dzie opowiada艂 o nowoczesnych technologiach i ich wp艂ywie na konsumenta.

Nie mo偶ecie tego przegapi膰!

www.os3.pl

www.facebook.com/ostrzy

Monteiro nominowane do...

07 10 2015
Projekt 鈥濸artnerstwo w dzia艂aniu 鈥 dialog ponad podzia艂ami鈥 zosta艂 nominowany do fina艂u 13. edycji najbardziej presti偶owego konkursu Public Relations w Polsce - Z艂ote Spinacze 2015. Decyzj膮 Jury Konkursu Z艂otych Spinaczy projekt realizowany przez Monteiro zosta艂 nominowany w dw贸ch kategoriach: Public Affairs&Lobbying i Efektywno艣膰.

Monteiro nominowane do fina艂u 鈥瀂艂otych Spinaczy鈥 2015

07 10 2015
Projekt 鈥濸artnerstwo w dzia艂aniu 鈥 dialog ponad podzia艂ami鈥 zosta艂 nominowany do fina艂u 13. edycji najbardziej presti偶owego konkursu Public Relations w Polsce - Z艂ote Spinacze 2015. Decyzj膮 Jury Konkursu Z艂otych Spinaczy projekt realizowany przez Monteiro zosta艂 nominowany w dw贸ch kategoriach: Public Affairs&Lobbying i Efektywno艣膰.

Organizatorem wydarzenia jest Zwi膮zek firm Public Relations. Konkurs przeznaczony jest dla podmiotów prowadz膮cych dzia艂ania PR na terenie Polski. Celem konkursu jest wy艂onienie najlepszych projektów kampanii i akcji PR realizowanych
w okresie 2014/2015 r.

Og艂oszenie wyników oraz wr臋czenie statuetek zwyci臋zcom nast膮pi podczas uroczystej Gali, która odb臋dzie si臋 4 grudnia 2015 r. w Warszawie.

Lista wszystkich nominowanych projektów dost臋pna na stronie www.zlotespinacze.pl/aktualnosci/9

wczytaj wi臋cej